Το κρεββάτι & ο σκύλος

white days are over

Posted in Προσωπικά by tatikami on Δεκέμβριος 24, 2013

snowMAN.

.

.

* τα λογια ενος ΨΥχωΠΑΘη(?).οι δαιΜΟΝΕΣ.μεσα σου.ή μου.

do not disturb
στο κεφαλι μου επικρατει ψεκασμος
απο πλανοδιες σκεψεις κι εικονες
τοσο ζωντανες εικονες

τι μου συμβαινει ?
κανενας ελεγχος
με αφηνω στην τυχη μου
κι ας ερθουν να με πιασουν εδω που χω κρυφτει
ειμαι δυο μετρα κ χωραω μισοκουλουριασμενη σε ενα σκαμπο 50 ποντους

δεν εχω αλλα παρακαλια
δεν εχω αλλο κινδυνο

δεν εχΩ ΔΙΚΑΙΟλογιες
μονο πονοκεφαλο
σπαει το κεφαλι μου
σε αμαρτηματα κ σχεδια με θριαμβικους θανατους
σε σχεδια κ λουλουδια αποτιστα πεσμενα πανω σε ενα ταφο

φρικη? οχι .
κρυωνω
βαριεμαι και κρυωνω
με εχουν μπερδεψει κι αυτα τα λογια στα βιβλια
πολλα βιλβια
διασπαρτα
εχω μερες να κοιταξω τον ουρανο και να δω ενα αρπαΚΤΙΚΟ γεραΚΙ σαν ΚΙ εσενα .

τι μου συμβαινει?

οταν προχωραω μετραω κεφαλια
σε μερικα βλεπω την μοιρα μου +

καταματα τα βαθια γεραματα μου

ή ταυτιζομαι με κατι δεντρα γερικα αλλα σιωπηλα
ή μεταβιβαζω τα ενστικτα μου σε μια δαγκωνια
ειτε ειτε ουτε ουτε
μιλαω πολυ
χωρις να πιω

μιλαω πολυ
χωρις να λεω

να μην υπαρχει καταπιεστικος χρονος
10 κοιμαμαι
7 ξυπναω
9 δουλευω
5 γαμαω . οχι αλλα πηδηματα μονο ΑΛΜΑτα πια.

να μην γαμιεμαι
να κανω ερωτα

με εμπιστοσυνη
με αρμονια το σωμα μου με το δικο σου με το δικο του με ολα τα σωματα

»δεν μπορω να κανω ερΩτα ειδα τα παντα να γαμιουνται».σαφως.σοφα.που λεει κι ενας ΦιΛος απο κεινους που δεν χανονται

στο στομα μου σαλια .στην κοιλια μου σπερματα.χυσε με ,
μην με βλεπεις σαν ΑΝΤΙπαλο.
πως με βλεπεις ?
κοιτα με .ΚΟΙΤΑ ΜΕ.κοιτα
πως σε ψαχνω σε ποθω σε σε σε και λιγο με.
ολα τ ανακατευω
μαζι με την αισιοδοξια μου
που χωραει κι αντεχει στο παλιο μαυρο μου σακακι .
ντυθηκα αραχνη κ τρυπωνω στο αυτι σου.
μ ακοΥΣ ?!
σου τρυπησα το κεφαλι
Α ΄ΕΝΙκο προΣΩπο .
το δικο σου προΣΩπο
αυτο με τις λαΚΚουβες αναμνηΣΕις που ξυριΖΕΙΣ κι αυτες ΞΑΝΑφυτρωνουν.
σε θυμαμαι να δακρυζεις.
θυμαμαι κ τα ΣΤΙΓΜΙοτηπα οταν το σωμα σου ετρεμε.
τι σόι απΑΝΘΡΩπος εισαι ΕΣυ ?
και με ποιον ΠονΟ αποκτησες τα ΑΝΤΙσωματα σου ?
αποκτημα ιδιοκτησια .

μαζι σου επαληθευσα την εμπνευση κ την τεχνη του να ειναι κανεις ΑΠΩΝ οσο και πΑΡΩΝ.

μιλαω πολυ
και καπως ετσι αποκοιμιεμαι

τι ΣΟΥ συμΒαινει?
δεν μιλας καθολου

ρωτα με αν ειμαι καλα
θα χαμογελασω
παντα χαμογελαω
μιλαω για ασχημα κ χαμογελαω
αρθροιζω τα χαμογελα και παλι μελαγχολια
ειμαι τραγικη σου λεω

και θα στο αποδειξω μια μερα
μια σκοτεινη μερα
ενος θλιβερου χειμωνα
που θα γλειφω τα δαχτυλα μου αφου πρωτα με πυροβολησω

δεν θα πεθανω
αλλα εχω γραψει μια διαθηκη
μια ερωτικη ΔΙΑθηκη
γιατι ολοι οι ανθρωποι της ζωης μου με καυλωνουν
ολοι
ολοι οσοι με ακουμπανε
τους θελω

τους αγαπω κι ας μην τους ξερω

μιλαω πολυ
τωρα το ξερω
ειναι κι αυτη η ανησυχια
κι ο θορυβος μες στο κρανιο
τον βαστανε τα καποια δοντια τα καποια χειλη
μολις εκανα μια παυση κι αναστεναξα
νομιζω πως ειναι καποιος στο διπλα δωματιο
παιζει πιανο
κι εγω ξερω να παιζω πιανο
στα ψεματα
για να με εντυπωσιαζω
ξερω το summertime and the living is EASy

ολα ειναι ευκολα
και το φεγγαρι κι αγκαλια και τα απαλα μαλλια
κι η βροχη κυριως η βροχη

κι υγρασια μεσα μου
κι λιγο στα εσωρουχα μου

μιλαω πολυ
κ σκεφτομαι προστυχα

τι μου συμβαινει ?

θα παρω τηλεφωνο στο 1 6 6
θα τους πω οτι ειμαι ενας λιωμενος χιονανθρωπος
απο το λαιμο και κατω ειμαι πιο λευκη κι απ το χιονι κ πιο  παγωμενη
αλλα το κεφαλι μου καιει κ σιγολιωνει

ελα και συ

ελα να με αγκαλιασεις

θες να με αγκαλασεις

θα κλαψω.
κλαινε οι χιονανθρωποι ?

___________________________________________________

Σχολιάστε

