Το κρεββάτι & ο σκύλος

“Do ya’ feel lucky, Punk?”

Posted in Προσωπικά by tatikami on Μαΐου 8, 2014

hardLUCk

 

ερημη κατΕΥθυνση

και προσΕΥχη , η τΥΧη .-

Μη βιαζεσαι Φιλε , και μη

βλασφηΜΑΣ την Ανοιξη που σου δινει

ξεροκοΜΜατα Ηλιου

+ τσιμπηματα μεσιΣΣων

Να οργιαΖΕΙΣ Φιλε , που ειναι

το χασμα ΜΕΓΑλο αναμεσα σε ‘ σενα και στον Ιησου .

την τυχη σου θα τη βρεις στα ΑΝΑστασιμα αισθηματα

σε κατι σαλια σε σπασΜΕνο ποτηρι

Κοπηκες Φιλε . .

πως μπορω να σε βοηθησω ?

ειμαι απο βαμΒακι
ειμαι απο ΑΤΣαλι

με τα μαλλια μου σκουπιζω μαρμαρινους ταφους
με τα νυχια μου γδερνω ονοματα νεκρωΝ ΣΕ παγκακια

η δυσλεξια μου στα μικροΚΕΦΑΛαΙα μου γραμματα
γαμα
τα
του και α

εσωτερικο α .
δοντικο τ .
ΒηχΩ +
σε πειραΖΩ
σαν γυναικα που ειΜαι
και δυσκολευομαι να περιγραψω

τα ΑΡΡωστημενα περιστατικα μου

και σου επιτιθομαι οπως η Ανοιξη
ανοιξε μου
την αγκαΛΙΑ σου

μιλα μου για ενα κατορθωμα
μιλα μου για την ερωτευσιμη αμηχανια σου

Ψαχνω την Φωνη σου Φιλε

πρεπει να το κανω ΟΠΛο αυτο
το γεγονος
κ το αισθημα
την απεραντη Τυχη
μα

τοτε

κατι με ποναει
σα να τρυπαω την ψιχα απο το ψωμι
με το πιο κοφτερο μαΧΑΙρι

ολα εχουν νοημα
καρδιας .(με τελεία και θαυμαστιΚΟ)

θελω να αχρηστεψω την ατομικοτηΤΑ μου
κοιτα με

πως με βλεπεις

σκατο ΔΑκρυα
οχι τωρα

τωρα χορευω με τον αγαπημενο ΜΟυ Φανταστικο

BOLero παιχνιδι παιΔικο

εσυ κι εγω
εσυ εσυ ο Κοσμος

και το σωμα
να βασταει το πνευμα

αυτη η επιστολη
θα καταστραφει

ή

θα ΔΙΑσωθει

αν ποτε αναΚΑΛΥφθει

ο γραφικος μου χαρακτηρας .

Σχεδον δεν εχω ονομα , Φιλε

κ μ’αναΓΝΩριζεις μονο

απ τη  λεπτομερεια +
το κενο στην ΟΔΟντοστοιΧεια Μου.-

Κραταω
ψωμι με λιωμενη ντοματα
κι οι θεοι μ ‘ εχουν μισησει

μιλα μου
ελευθερα
η παρτιδα τελειωνει καθε φορα που πλενεις τα πιατα
ή απλωνεις τα  ρουχα ή οταν περπατας στην τεχνητη ΠΡΑΓΜΑτικοτητα

γιατι κλαις
γιατι χαμογελας

σε ρωταω ( ?)

κι οι συντροφοι καθε εθνικοτητας σε παρακολουθουν
με αγριοτητα που λιωνει τα πλακοστρωτα
η ανθρωπινη σου εμπειρια
σου λεπουν οι φιλοι σου και η σιωπη σου στο κεφαλι σου

το πιο τραγικο σου σε φερνει στην εξοδο

απ ολους  μας ποιος ειναι ο Πιο φυσικος τρελλος ?
που βρισκει το κουραγιο ?

ποια ειναι η ερωτηση που κανεις στον ευατο σου 1000 φορες ?

πως απεκτησες τα ΑΝΤΙσωματα σου ?

ΥποθετικεςΥποκειμενικες Απαντησεις‏

θα με ξεκανΩ
οπως λιωνω τα εισητηρια μεσα στην τσεπη μου

θες να μιλησουμε ?
και εσυ κι εγω.ποιος εισαι ΕΣΥ ΦΙΛε ?

να ξερασουμε ο ενας στον αΛΛο
και οι δυο παντου ολογυρα

λεξεις

και να παει να γαμηθει
κι η ζωη που συνεχιζεται

υγ – σε αγαπας ?

 

κι Η ΤΥΧΗ σαν αναποφευκτη εμΠειρια.

.

.

 

2 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. 7simetra said, on Μαΐου 8, 2014 at 11:56 μμ

    έλειψες ξέρεις

  2. tatikami said, on Μαΐου 9, 2014 at 11:58 μμ

    to 7 simtra :
    εγω αυΤΟ που ξερΩ
    ειναι πΩς και σε σενα σου αρεςΣΟΥν τα ΕΡΩτημαΤικΑ

    * φυσα μου τον καπνο σου


Σχολιάστε

